سایبان مغازه کافه مترو

سایبان مغازه کافه مترو ، این سایبان مغازه توسط سایبان برقی شاهد به اجرا در آمده است که باهم مشخصات این پروژه را مشاهده میکنیم:

پارچه پی وی سی کره ای ( چاپ شده)
اسکلت درجه یک آهن و آلومینیم سازه ای قوی و بسیار محکم
به دهنه 4 و بازشو 2/50 لبه کار سایبان 30 سانت
سایبان بازویی

چرا برای سایبان مغازه از پارچه پی وی سی استفاده شده؟

پارچه پی وی سی مقرون به صرفه بوده ، محکم و سبک است و در موقع نصب آن بسیار آسان و سریع نصب می شود و طول عمر بیشتری نسبت به پارچه های دیگر دارد. این نوع پارچه نسبت به پارچه های دیگر سبک تر و ارزان تر هستند. پس برای مغازه ها مناسب است .

این نوع پارچه برای سایبان مغازه بیشترین استفاده را دارد به دلیل مزایای فراوانی که دارد از این نوع پارچه بیشتر استفاده می شود.

سایبان مغازه به دلیل اینکه جلوی درب مغازه نصب می شود و در معرض تابش آفتاب ، باران و … قرار میگیرد باید جنس پارچه ی مورد استفاده ی آن باید مرغوبیت بالایی داشته باشد تا نیاز به تعویض پارچه نداشته باشید.

از مزایای پارچه پی وی سی میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

-محکم و سبک

-سهولت نصب

-طول عمر بالا

-ارزان قیمت

-مقاومت در برابر آتش

سایبان بازویی برای مغازه مناسب است؟

سایبان بازویی یا همان سایبان برقی برای مغازه ها مناسب ترین گزینه است ، زیرا دیگر احتیاجی نیتس آن را با دست باز و بسته کنید به راحتی میتوانید با ریموت باز و بسته کنید و به هر اندازه ای که خواستید باز نگه دارید.

دلیل استفاده سایبان بازویی برای مغازه ها این است که آن ها میتوانند روی سایبان لوگو و هر طرحی که خواستند به چاپ برسانند و ظاهر مغازه ی خود را از سادگی در بیاورند همچنین مشتریان زیادی به مغازه ی خود جذب کنند.

تبلیغات برای مغازه های تازه کار جرء اصلی ترین کارهاست که صاحب مغازه احتیاج دارد که خود را به مردم معرفی کند تا آنها از غذا یا قهوه های خوشمزه ی آنها لذت ببرند.

بنابراین تبلیغات در این عرصه ی رقابت حرف اول را میزند پس بهترین راه برای تبلیغات هر مغازه ای استفاده از سایبان مغازه است  ، برای چاپ تبلیغات بدون پرداخت هزینه های مالیات میتوانید از سایبان مغازه استفاده کنید.

 

سایبان مغازه کافه مترو

چرا کافه ها سایبان مغازه احتیاج دارند؟

کافه ها به زیبایی مغازه اهمیت زیادی میدهند ، چون باید یک شرایطی برای مشتریان خود فراهم کنند که در آرامش کامل قهوه ی خوشمزه اشان را میل کنند.

محیطی دلنشین کافه با سایبان مغازه تکمیل می شود ، محیطی ناب با سایبان برقی برای مشتریان خود فراهم کنید تا آنها بتوانند در محیطی آرام به دور از تابش آفتاب از سفارش خود لذت ببرند. همچنین با چاپ تبلیغات به راحتی میتوانید مشتریان خود را روز به روز افزایش دهید.

حتی میتوانید با نصب سایبان مغازه از مشتریانی که خواهان میل کردن سفارشتشان بیرون از مغازه هستند را هم پذیرا باشید چون آنها بدون تابش آفتاب میتوانند به راحتی در آرامش کامل سفارششان را میل کنند.

سایبان مغازه برای کافه ها حرف اول را میزند پس برای تغییر ظاهر مغازه ی خود از سایبان مغازه استفاده کنید تا یک محیطی کاملا متفاوت و مدرن برای مشتریان خود فراهم کنید و خودتان از دیدن کافه ی خودتان لذت ببرید.

بیشتر صاحبان کافه به این فکر میکنند که وقتی مشتریان به من مراجعه میکنند در زمان گرمای تابستان ، تابش شدید آفتاب و به دلیل گرم شدن داخل مغازه ممکن است دیگر به مغازه ی من مراجعه نکنند.  اما برای حل این مشکل میتوانیدبه فکر نصب یک سایبان مغازه باشید تا آنها به راحتی بدون حس کردن گرما از نوشیدن قهوه ی خود لذت ببرند و سفارششان را میل کنند، همچنین در فصل زمستان هم به همین شکل است که میتوانند در زمان بارش باران و برف از مشتریان خود بیرون از مغازه پذیرایی کنید.

اگر تا حالا به داشتن یک سایبان مغازه  فکر نکرده بودید و این موارد را نمیدانستید حالا وقتش هست که به فکرش بیفتید و برای نصب سایبان مغازه برای کافه خود اقدام کنید .

نصب سایبان مغازه

آیا احتیاج به سایبان مغازه دارید؟

اگر به فکر خرید بهترین سایبان مغازه افتاده اید و میخواهید تنوعی به محیط مغازه یا منزلتان بدهید ، با بهترین شرکت عرضه کننده انواع سایبان برقی ، سایبان مغازه ، سایبان پارکینگ و … سایبان شاهد در تماس باشید.

سایبان شاهد در نظر دارد بهترین سایبان برقی ، سایبان مغازه را به خدمت شما عزیزان ارائه نماید تا رضایت کامل داشته باشید و بتوانید سالها از سایبان برقی استفاده کنید نیاز به تعویض یا تعمیر نداشته باشید .

همچنین  میتوانید جهت تعویض و تعمیر سایبان ، شستشوی سایبان با سایبان شاهد در ارتباط باشید تا بهترین خدمات را به شما مشتریان عزیز ارائه نمایند.

برای برقراری ارتباط کافیست روی دکمه ی زیر کلیک کنید تا به طور مستقیم با آنها تماس بگیرید.